tisdag 20 maj 2008

Eftersatta älsklingar

Båda pysslande och bloggandet har blivit sorgligt eftersatt enär jag jobbat som en tokig senaste tiden. Och mitt i all stress så glömmer jag att det jag behöver för att orka tokjobba är några timmar i verkstan, lite tid att tänka och låta allt landa. Det får jag inte glömma igen. Nu har jag i alla fall pysslat några kvällar, lite tack vare en ny sida som har mina saker till försäljning: www.signerat.se. När beställningarna droppar in kommer jag ihåg att man inte måste sitta framför datorn hela tiden. Man kan vara nere i verkstaden också.

1 kommentar:

Vildängel sa...

Hej,
Jag ger dig/din blogg en "kreativ award". Även om bloggen är vilande... För du är verkligen imponerande kreativ!
gör vad du vill med den, det tog ca ett halvår för mig att skicka den vidare...
Hoppas du har det bra!?
Lisa/Vildängel