tisdag 18 november 2008

Fucking jävla fucker

Min lille, söte son svär så att en stenhård bortsbindare (vad de fått dåligt rykte, de kära borstbindarna) skulle rodna. Den lille lintotten, med sina ljusblåa ögon och änglaleende går runt och säger Fuck, fuck, fuck, fucking motherfucker. Ur änglatruten kommer saker som knulla och kuk. Ígnorera, sa hab och vi ignorerar. Men han svär lik förbannat (!) och inte lite heller. Så fort han använder en något mindre grovt svordom berömmer jag allt jag kan. Jag undrar så varför han gör det. Det är som att nåt måste ut. Vad är det? Var kommer det ifrån?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha, eller inte skratt men ett lättat igenkännande. Det är alltså inte bara vi som har en pojk med blå ögon och vackert leende som säger fucking jävla whoremotherfuckerniggapig. Var kommer det ifrån?? Om man fattade! Jag har vart på J så mkt för detta nu så han stänger in sig på rummet och svär och det är ju en framgång. Men vad ÄR det bra för???
Kram MBF/S