tisdag 16 juni 2009

Long time, no see

Sorken ska leka hos en kompis efter fritids och nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra med all tid. Jag har skrivit två manus (superkorta, och allt fanns i huvudet, bara att skriva ner) till filmer jag hoppas att vi ska göra i sommar. Jag ska skriva ett till, lite längre, men det måste jag tänka lite på innan jag börjar på riktigt anars blir det fel.

Jag roddar med inbjudningar till Sorkens middag på torsdag (han fyller åtta), jag tvättar och röjer för på fredag bär det av till landet. Men sen då, vad ska jag göra sen? Och om det blir så här tomt när han leker borta en eftermniddag, hur ska det då bli när han blir stor och flyttar hemifrån? Man borde kunna skaffa en sladdis tionde år så länge man lever tycker jag :-) Men det kanske är då den efterlängtade hunden kommer in i vårt liv?

3 kommentarer:

Jazzie sa...

Fint att hitta dig. Tack för att du skickade mig en länk.

Anonym sa...

Vovveläge. Absolut :0) /Will

Garbo sa...

Wohoo! Kul att du är skrivsugen. :)