tisdag 30 juni 2009

semesterstängt

Knappt kom jag igång förrän det fallerade. Det där med semester och bloggande går inte ihop. Jag skulle vilja berätta om min underbara födelsedag när vi åkte båt till Tjärö och träffade en helt fantastisk trollkarl som spontantrollade för oss på båten, åt en underbar lunch och badade fötterna i det kalla vattnet, jag skulle vilja berätta om när bilen havererade och vi mötte människornas kärlek i form av en genomsnäll man (han såg ut som en hells angelsmedlem) som bogserade oss i fem mil av ren människokärlek och en taxicaffis som matade sorken med frukt och stängde av taxametern bara för att vi var så trevliga. Men nu, när jag har en liten stund framför datorn, väljer jag att försöka få ner att manus som pockar på. Man vet inte när jag får tid igen.

Inga kommentarer: