torsdag 3 september 2009

En se, en se inte ... och katten.



Se: Elling. Har ingen aning om varför jag inte såg den när den kom men i förrgår såg vi den på dvd och maken till feel good får man leta efter. Se den!
Se inte: nya Beck. Same same, svensk film som försöker vara amerikansk och jag tål inte Kirsti Torhaug.

Katten fortfarande borta men det ringde en kvinna i morse som sett lapparna och sa att en katt med Hassans signalement hade slagit följe med henne en stund igår kväll. Så det finns hopp.

3 kommentarer:

aniara sa...

Fläsk och Dippe! :D
Jag har slutat kolla på Beck för jag har liksom sett dem förut. Wallander har aldrig gått för dem blir jag deppig. Elling har en fortsättningsfilm som är hälften så bra som ettan =)

C sa...

Elling är ljuvlig. Vi har den och ahr sett den många gånger. Och jag vänta rpå Hassannews!

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra