tisdag 7 oktober 2008

Boktips, filmtips och annat

Sista beviset av John Matthews heter boken jag skulle tipsa om. jag kan inte berätta så mycket utan att spoila den och själv föredrar jag att veta så lite som möjligt om böcker (och filmer) innan jag läser dem (ser dem) så jag säger bara Läs den! Genre: deckare, men udda i sin genre.

Bonustips: Into The Wild, oerhört rörande film som jag såg igår. Om hur det är att vara ung och förbannad, klarsynt och vilja något annat. Den har följt med mig hela dagen.

Jag jobbar med en animerad film (jag har skrivit manus och regisserar), och idag fick jag för första gången se hela filmen (alltså utan ljud, finklipp, effekter och sånt) och den är så BRA! Jag är så stolt och glad över att jag hittade så bra animatörer.

1 kommentar:

Vildängel sa...

gud vad spännande, vad nyfiken jag blir på filmen!!!
Dessutom är jag nyfiken på hur det går med lockarna?? Jag är alldeles sugen på att skippa schampo jag också, men det känns lite som en djungel med alla ingredienser man ska akta sig för och jag vill ju även akta mig för miljöovänliga grejer... Har du tips?
sov gott