fredag 10 oktober 2008

Tips till vildängel

Hur det är med miljövänligheten vet jag inte men jag kan berätta vilka produkter jag använder (och, ja, lockarna är kvar! Jag är helt förbluffad). Som sista schampoo körde jag apotekets Apoliva. Det finns i liten reseförpackning för femton spänn (bra eftersom man bara använder det en gång) och det balsam jag kör är Coop extras balsam för normalt hår. Och ibland har jag i en klick Loreal StudioLine Curl Power (och får ÄNNU mer lockar!). Det är hur enkelt som helst och jag som alltid torkade håret med fön (ända sättet att inte få det att se ut som svinto) spar underbart mycket tid.

Om filmen får du veta mer sen, jag återkommer om när den har premiär och hur allt går.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag vill se foto på lockarna!
:0) /Susanne

pärlbesatt sa...

Har du inte testat Klick eller linfrögelé i håret än? :D Det har jag nu!

Och mitt enda sätt att torka håret numera är P L O P P N I N G. Ploppning rular.

Jag ser numera ut som om jag sovit med papiljotter. :)